piątek, 11 marca 2016

beznadzieja

totalna beznadzieja
choróbsko wróciło... nawet nie wróciło! Ono cały czas było, niedoleczone było... docent, który aktualnie podjął się mojego leczenia chwycił się za głowę jak usłyszał, że w moim stopniu zaawansowania (określonego na IVb) zastosowano wyłącznie IV cykle ABVD... jest to niezgodne ze wszelkimi standardami... W żadnym wypadku leczenie nie powinno się zaskoczyć na etapie na którym zakończyło się u mnie... nie wierzę nadal w to co do mnie powiedział... A zapytał również dlaczego przerwałam leczenie...??? Bo rozmawiał z moim poprzednim lekarzem i tak mu tamten powiedział!!!?!?! niewierze... niewierze... do teraz nie umie tego pojąć...!!!?!?!
Ale teraz to juz wyjścia nie mam, już na oddziale rezyduje i chemię zaczynam 😯 tym razem eskalowany beacopp, dwa cykle mam zaplanowane, potem PET i się okaże co dalej... raczej nastawiają się na autoprzeszczep, jestem już zakwalifikowana wstępnie na 11 maja... Ale tak naprawdę PET pokaże cała prawdę i wówczas lekarz zadecyduje bo jak to określił jeszcze nie leczył kogoś kto miał przerwane leczenie... i powtarza mi, że aktualną chemię traktuje jako nadal leczenie pierwszego rzutu. To chyba dobrze...
Czas pokaże...
Wierzę, że trafiłam teraz do świetnych specjalistów, w końcu Kraków słynie z niezwykłej skuteczności w dziedzinie chloniaków!  Teraz już tylko do przodu!!!

ps. I radzę z serca całego hematologię Chorzów omijać wielgaśnym łukiem!!!!!!!!!

8 komentarzy:

  1. nóż się w kieszeni otwiera gdy lekarz konował zawala sprawę... ja bym chyba proces wytoczyła normalnie. Ty walczysz o życie, a on chyba buja w obłokach planując leczenie...
    kolejny raz okazuje się wielką prawdą rada aby każdego lekarza kontrolować opinią drugiego, niezależnego doktora... a tego drugiego... opinią trzeciego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wychodzi na to że znac się musimy na wszystkim i do końca zaufać nie ma co... walczyć zamierzam teraz tylko z chorobą i na to całe siły mobilizuje ale... Ale już po na rozmowę oczyszczająca z ordynatorem się wybiore

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Brak słów.Gdybyś czegokolwiek potrzebowała(zakupy,książka,rozmowa) to pisz śmiało renias10@vp.pl
    W każdej chwili służę pomocą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeszcze Krakow nieraz w najblizszych dniach bede okupowac:) póki co w domu najlepiej

      Usuń
  3. jak można.. ufamy lekarzom to co - mamy się konsultować z 3 innymi? Będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mega silna babeczka! Dasz radę trzyamam cały czas kciuki zaciśnięte.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń